Targul de Iarna Deva 2016
? Perioada de desfăşurare: 26 noiembrie-31 decembrie 2016.
? Locaţii de desfăşurare: Piaţa Victoriei, Piaţa Unirii şi Piaţa Cetăţii, din Municipiul Deva.
? Tārg de produse tradiţionale, specifice iernii şi sărbătorilor ? Piaţa Unirii.
PROGRAM manifestări artistice:
26 noiembrie 2016 ? Piaţa Cetăţii:
? ora 12.00 ? grup de colindători de la Liceul de Arte ?Sigismund Toduţă? Deva
? ora 12.30 ? grup de colindători de la Şoimuş
? ora 13.00 ? premierea tinerilor fotbalişti din Municipiul Deva
3 decembrie 2016, orele 17.00-20.00 ? Piața Unirii (scenă):
Cāntece de iarnă:
? recitaluri, elevi ai Liceului de Arte Sigismund Toduță Deva
? Canon ? Ioan Evu
? Trupa Tempo
? Recitaluri ? finaliștii festivalului Stelele Cetății, ediția 2016
4 decembrie 2016, orele 17.00-20.00 ? Piaţa Victoriei (īn fața Centrului Cultural Drăgan Muntean):
? Festivalul Călușarului (participă formații de călușari din toate județele țării)
Avantajele administrarii asociatiilor de proprietari cu ajutorul platformei online deskis
ADMINISTRARE FINANCIARA
Plaforma on line deskis® este gandinta si adaptata permanent la necesarul de informatie financiar contabile a proprietarilor atunci cand un administrator (fie el persoana fizica sau persoana juridica) gestioneaza banii acestor contribuabili. Trebuie sa intelegem ca a administra banii cuiva este o responsabilitate maxima, reponsabilitate care te obliga in fiecare moment la transparenta, intelegere, impartialitate si comunicare. De ce? Pentru ca nu sunt banii tai!
Transparenta nu trebuie sa fie realizata o singura data intr-un an, data la care administratorul prezinta in Adunarea Generala raportul de activitate pe anul incheiat. Transparenta trebuie sa se realizeze in fiecare moment, in fiecare zi, in fiecare luna, etc. Noi propunem transparenta in fiecare moment prin intermediul platformei online deskis®. Accesul la informatie este garantat, liber si fara costuri financiare sau de timp. Este suficient ca fiecare proprietar sa solicite administratorului in mod gratuit deschiderea unui cont in cadrul platformei online deskis® si introducand parola personala sa vizualizeze toate miscarile financiar contabile ale asociatiei de proprietari din acea zi, pana la acea zi sau de la inceputul anului pana in luna in care ne aflam. Dintre informatiile financiare pe care platforma online deskis® le afiseaza mentionam: contractele active de furnizare utilitati in totalitatea lor; contractele de achizitii bunuri si marfuri asa cum au fost ele negociate; facturile de intrare pentru furnizarea de utilitati; modul de calcul al cotelor de intretinere pentru toti proprietarii indiferent de marimea imobilului; aprobarea presedintelui privind repartizarea cotelor de intretinere; nivelul refacturarilor de utilitati in comparatie cu valoarea facturilor de intrari; modul de calcul a penalitatilor de intarziere la plata si nivelul acestora in mod individual si pe total asociatie; sumele restante la plata cotelor de intretinere; incasarile zilnice prin casierie sau prin banca, platile catre furnizorii de utilitati, inclusiv daca acestea au fost platite integral sau partial; facturile de intrare pentru achizitia de diferite produse, achizitii dispuse de conducera asociatiei; situatia conturilor privind sumele aferente reparatiilor sau investitiilor, decontarile facute catre asociatie de eventualii prestatori de lucrari de intretinere sau reparatii; nivelul cheltuielilor cu salariile sau alte sisteme de remuneratie, situatiile financiar contabile de final de luna, de final de semestru sau de final de an, etc. Practic toti proprietarii vor primii toate informatii referitor la managementul financiar contabil al asociatiei lor si a modului in care sau utilizat banii acestora.
Contabilitate asociatie de proprietari care o propunem prin platforma deskis® este o contabilitate in partida dubla, ceea ce inseamna in plus fata de contabilitatea in partida simpla o constructie bugetara anuala, raportari periodice, bilanturi semestriale sau anuale, etc. Prin introducerea contabilitatii in partida dubla compania noastra considera actul de transparenta este unul maxim, avand in vedere ca situatiile financiar contabile ale asociatiei sunt aduse la cunostiinta si institutiilor statului abilitate, toate acestea pe langa administratii publice locale.
PERFORMANTA IN ADMINISTRAREA IMOBILELOR PENTRU PRIMA DATA IN JUDETUL HUNEDOARA
Asociatiile de proprietari la intersectia trecutului si prezentului cu viitorul, sau mai bine zis la un click de o noua era.
Dupa atatia ani de tranzitie, timp in care putini ar fi pariat in 1990 pe un asa mare volum de bulibaseli, poticniri, interpretari si reinterpretari, promovari legislative, abrogari imediate, uite legea nu e legea, la unii se aplica la altii mai putin si daca nu mai putin cu siguranta mai tarziu, dupa ce o armata intreaga ,,de prieteni ai banului usor facut?, sportivi de performanta in a dribla sau fenta tot ceea ce pentru unii era de nenegociat, iata ca a venit vremea si celor care propun noi directii, noi versiuni mult mai performante de management atat la nivelul activitatilor economice, sociale cat si publice.
Fosta-i lele cat ai fost
Asociatiile de locatari si ulterior de proprietari, structuri bine organizate si cu un puternic spirit civic pana nu demult, sau zbatut mult timp in confuzia prevederilor legislative, bine dimensionate si pertinenete pana la un punct, dar din ce in ce mai greu de aplicat. Degeaba gandim legi daca nu facem totul ca acestea sa fie si aplicate. De ce? Pentru ca totul este pana la bani!
Trebuie sa recunoastem ca la ce viata complicata avem, la cat demult decontam aceasta lunga, mult prea lunga si grea tranzitie, la cat de dificil este sa-ti mai administrezi si aceasta bruma de venit romanesc, cresterea obligatiilor cetatenesti legate de cheltuielile comune era ceea ce ne mai lipsea, adica cireasa de tort. Stiti ce spun romanii? La cat stam pe acasa si la cat de putin consumam in raport cu ce fura altii ne miram ca mai trebuie sa si platim.
Manager Imobil HD
ne propune un altfel de mod de a face administrare.
? si pentru ca tot a venit vremea oamenilor seriosi vrem sa va propunem o schimbare, o schimbare dedicata fiecarui hunedoarean, o schimbare care are menirea sa ne simplifice existenta, sa eficientizeze activitatea asociatiilor de proprietari, sa asigure o administrare simpla, o administrare impartiala, cu totul transparenta, sigura si mult mai ieftina pentru imobilele noastre. Prima societate hunedoareana de administrare imobile, MANAGER IMOBIL HD propune un alt mod de a face administrare, un alt mod de implicare, un alt mod de descarcare a cheltuielilor pentru fiecare dintre noi si alt salt de natura calitativa a actului de administrare. Structurata intr-o formula flexibila, MANAGER IMOBIL HD, are in componenta pe langa administratori atestati si experti contabili si consilieri juridici, deci o echipa completa pentru un act administrativ complet si bine facut. Intr-un cuvant va propunem personal calificat pentru administrarea financiar contabila, pentru administrarea tehnica de intretinere si mici reparatii, experti in accesare fonduri europene, personal calificat pentru casierie, curatenie, intretinere spatii verzi si echipamente, etc.
De ce MANAGER IMOBIL HD este un alt mod de a face administrare? In primul rand ca asa cum am aratat va propunem o echipa profesionista care acopera intregul palier de probleme specifice asociatiilor de proprietari, iar in al doilea rand pentru ca aceasta echipa functioneaza avand la baza, pentru prima data in judetul Hunedoara, un program informatic performant si o metoda de aplicare performanta, respectiv platforma online deskis®.
Producator miere naturala
Miere | Scrieti-ne parerea dvs. »
Doamna Simona Un om care face cu pasiune si daruire, va ofera din stupina proprie produse de cea mai buna calitate miere pura si alte derivate apicole cum ar fi : |
-propolis
-miere in faguri
-polen
Pentru a putea achizitiona produsele cat si pentru sfaturi utile despre miere si folosirea ei ma puteti contacta la numarul de telefon 0727917278
Sunt prezenta pe piata din Deva, la targurile si expozitiile apicole dar si la cele cu alt profil cum ar fi cele de produse bio, de produse traditionale, organizate la Timisoara, Bucuresti dar si in alte zone ale tarii!
SEWS-R Orastie angajeaza Operatori asamblare cablaje auto
e-mail : office.orastie@sews-e.com.
Tel. Gratuit: 0800800356